Egy automata nem csak a raktárost helyettesítheti, hanem szinte bármilyen adminisztratív személyzet pótolható vele.
Az ötletet egy 2017 márciusában tesztelési céllal bevezetett automatától láttam.
Michigan államban 90 napos tesztidőszakra munkába állítottak egy éjjel-nappal elérhető munkafelvevő automatát, hogy a szerviz nyitvatartási idejét kitolva, azoknak az ügyfeleknek is megoldást nyújthassanak, akik nem tudtak odaérni munkaidőben szervizeltetni a kocsijukat.
A folyamat lényege:
1. Az automatánál a gépjármű tulajdonos leadja a kocsija kulcsát, majd kap helyette egy újat
2. Az automata beazonosítja a tárolt adatok alapján a gépjárművet és tulajdonosát
3. Majd időpontot jegyez elő az autó javítására
4. Az autó tulajdonosa egy egyedi pin kódot kap, ami majd lehetővé teszi számára az autója felvételét
5. A márkaszerviz e-mailben értesíti az ügyfelet ha autója szervizelesése elkészült és átvehető
6. Az e-mail értesítő megérkezését követően napi 24/7 –ben bármikor átvehető a szervizelt kocsi az automatába behelyezett kulccsal
A probléma megoldódni látszik, ügyintéző nélkül akár az éjszaka közepén is le lehet adni a szervizben az autót.
Kíváncsian várom a tesztidőszak leteltét és az eredményeket.
Milyen kényelmes is lenne hazafelé a munkából leadni a kocsimat a kedvenc márkaszervizemben, és pár nap múlva átvenni megjavítva. Mindezt úgy, hogy nem kell a drága munkaidőmből egy percet sem áldozni erre a feladatra.
Tulajdonképpen a Vendinvest eszközkiadó és már a visszagyűjtő automatái is hasonló célokat valósítanak meg ipari környezetben.
Elvégzik az adminisztrációt, 0-24 órában helytállnak és helyettesítik a raktárosokat.
Ezért is keltette fel annyira a figyelmem ez a kezdeményezés.
Az eszközkiadó automaták megkönnyítik a mindennapjainkat.
Az ötletet, és az eredeti cikket a psfk.com oldalon olvastam.